![]() ORAR
|
![]() STRUCTURĂ
|
![]() PLANIFICARE
|
![]() SITUAŢIE
|
![]() AVIZIER |
![]() PRACTICĂ
|
![]() REGULAMENTE ŞI
|
![]() FINALIZARE
|
![]() ACTIVITĂŢI
|
ORAR ŞI GRUPE
STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR
Structura anului universitar 2022-2023
Planuri de învățământ 2022-2023
LICENȚĂ
- Îmbunătățiri Funciare și Dezvoltare Rurală
- Ingineria și Protecția Mediului în Agricultură
- Măsurători Terestre și Cadastru
- Inginerie și Management în Construcții
MASTER
- Ingineria și Protecția Mediului în Spațiul Rural
- Geomatică pentru Ingineria Mediului
- Managementul Investițiilor în Ecosisteme
- Proiectarea lucrărilor de îmbunătățiri funciare
PLANIFICARE EXAMENE
- ÎMBUNĂTĂŢIRI FUNCIARE ŞI DEZVOLTARE RURALĂ
- INGINERIA ŞI PROTECŢIA MEDIULUI ÎN AGRICULTURĂ
- INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN CONSTRUCȚII
- MĂSURĂTORI TERESTRE ŞI CADASTRU
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9101
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9102
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9103
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9201
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9202
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9203
- INGINERIA ŞI PROTECŢIA MEDIULUI ÎN AGRICULTURĂ
- MĂSURĂTORI TERESTRE ŞI CADASTRU
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9101
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9102
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9103
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9201
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9202
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 - Grupa 9203
SITUAŢIE STUDENŢI
- ÎMBUNĂTĂŢIRI FUNCIARE ŞI DEZVOLTARE RURALĂ
- INGINERIA ŞI PROTECŢIA MEDIULUI ÎN AGRICULTURĂ
- INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN CONSTRUCȚII
- MĂSURĂTORI TERESTRE ŞI CADASTRU
Logarea studenţilor pe platforma University Management System se face la link-ul
Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu ajutorul CNP-ului
Cont: CNP
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 2750216232323
Parolă: 16-02-1975
Pentru studenţii străini se va folosi NUMĂRUL MATRICOL
Cont: Nr. matricol
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 112345
Parolă: 16-02-1975
Erasmus+ este programul Uniunii Europene pentru educaţie, formare profesională, tineret şi sport care se desfăşoară în perioada 2014-2020 şi reuneşte cele 7 programe europene de finanţare anterioare: Învăţare pe Tot Parcursul Vieţii, Tineret în Acţiune, Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink şi programul de cooperare cu ţările industrializate.
Erasmus+ le oferă studenţilor oportunitatea de a studia în universităţi din alte ţări şi de a derula perioade de stagiu / plasament în instituţii publice şi private de pe piaţă muncii. Studenţii pot petrece până la 12 luni într-o altă ţară pentru o mobilitate de studiu sau practică, în cadrul fiecărui ciclu de studii. Mobilităţile de studiu în universităţi din alte ţări pot fi de la 3 la 12 luni, iar plasamentele în instituţii publice sau private de pe piaţă muncii pot fi de la 2 la 12 luni.
Personalul din învăţământul superior şi personalul invitat din întreprinderi beneficiază de oportunităţi de predare, iar personalul didactic şi nedidactic are acces la formare.
Erasmus+ înseamnă învăţare, colaborare, soluţii creative, inovare şi conectare cu piaţă muncii.
Contact:
Dr. Ecaterina Ştefan
Coordonator instituţional Erasmus+ USAMV Bucureşti
Serviciul Relaţii Internaţionale (Corp A, Rectorat, parter)
E-mail: [email protected]
Documente:
- Carta Studentului Erasmus+
- Carta Erasmus 2014-2020 & Erasmus Policy Statement
- Regulament de organizare şi funcţionare (ROF) al programului Erasmus+
- Learning Agreement for studies
- Learning Agreement for traineeships
- Student application form – incoming students
- Bilateral Agreement UASVM Bucharest
- Bilateral agreement KA1-107 partner countries
- Acorduri bilaterale
- Ghidul Erasmus+ al studentului USAMV
- Erasmus Online Linguistic Support-OLS
- USAMV Course catalog
Cazarea studenților admiși în sesiunea iulie 2015 la studii de licență sau masterat, precum și a celor care au mai locuit în cămin se va face în zilele de 3 și 4 octombrie 2015.
Studentii din anul I, studii universitare de licență și studii universitare de masterat, admiși în sesiunea septembrie 2015, vor fi cazati în data de 09.10.2015, începând cu ora 9:00, în limita locurilor disponibile.
Studenţii facultăţii beneficiază de cazare în căminele din campusul universităţii (Herăstrău) (cablu TV, internet), cantină şi o bază sportivă recunoscută.
Pentru obținerea unui loc de cazare în cadrul căminelor studențești ale USAMV București este necesară depunerea unei solicitări în acest sens către Direcția Campus Studențesc după cum urmează:
- Pentru studenții de anul 1, licență , masterat și doctorat, această solicitare se va evidenția în cadrul cererii depuse la înscriere;
- Pentru studenții care locuiesc în cadrul căminelor studențești, solicitarea se face în baza formularului „Cerere precazare” depus la administrația căminului;
- Pentru studenții care nu au locuit în cadrul căminelor studențești (exceptând anul 1- licență, masterat și doctorat), solicitarea se va depune la Directia Campus Studenșesc din căminul A4.
Documente:
Direcția Campus Studențesc
Adresa: Bd. Mărăști nr. 59, sector 1, București
*Direcția se află în Campusul Agronomie Herăstrău, cămin A4.
Persoană de contact:
Ing. Petre LOSPA
Director Campus Studențesc
AVIZIER
PRACTICĂ STUDENŢI
- Politica privind supravegherea video a USAMV
- Regulament privind accesul și circulația rutieră în incinta USAMV
- REGULAMENT ACORDARE BURSE
- REGULAMENTUL ACTIVITĂŢII PROFESIONALE A STUDENŢILOR
- Regulament de organizare şi funcţionare DIFR - FI
- Ghid desfăşurare activitate FR
- Regulament practică studenţi FIFIM
- Model cerere situații personale
- Cerere îndrumare lucrare disertație
- Cerere îndrumare proiect diplomă
- Cerere reexaminare
- Cerere pentru repetarea anului
- Cerere repetare an cu transfer FR
- Cerere amânare tranșă
- Cerere echivalare / recunoaștere studii efectuate
- Cerere pentru eliberarea actelor de studii în regim de urgență
- Cerere pentru motivarea absențelor
- Cerere pentru reînmatriculare
- Cerere pentru reluarea studiilor întrerupte
- Cerere pentru reprogramarea unui examen din sesiune
- Cerere pentru susținerea unui examen cu altă grupă
- Fișa de lichidare
- Cerere pentru restituirea actelor de studii
FINALIZARE STUDII
Competiție pentru premiul anual de excelență "Adrian GĂZDARU"
Formular înscriere candidat în concursul de acordare a premiului anual de excelență "Adrian GĂZDARU"
Metodologie concurs lucrări disertație - Concurs COMPANIE BROTHER
Înscrierea și susținerea examenului de finalizarea studiilor se desfășoară în facultate.
Proiectele de diplomă complete și disertațiile (coperta, pagina de gardă, cuprins, declarație.........., planșe) în format pdf și prezentările, în format Power Point pdf, vor fi trimise pe adresa de e-mail [email protected]
Formularele pentru completarea dosarului se descarcă pdf, se completează, apoi se semnează.
Dosarul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor va cuprinde:
- Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor;
- Fișa de lichidare completată de candidat (vizele de pe verso vor fi obtinuțe prin secretariat FIFIM. Nu este necesară prezența absolventului în incinta Universității);
- Declarație pe propria răspundere privind autenticitatea lucrării de licență;
- Informare privind protecția datelor cu caracter personal ale absolvenților care se înscriu la examenul de finalizare a studiilor din cadrul USAMV B.;
- Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Copie carte identitate;
- Copie certificate de căsătorie (dacă este cazul);
- Diploma de bacalaureat (pentru absolvenții din alte promoții, dacă au ridicat diploma de bacalaureat din dosarul de student);
- 2 fotografii recente color (doar pentru candidații la examenul de finalizarea studiilor de licență).
Dosarul complet se aduce la secretariatul facultății. Toate documentele se introduc într-un dosar plic.
Componența comisiilor de concurs
Tematică
- Tematica probei scrise - Specializarea Îmbunătățiri Funciare și Dezvoltare Rurală
- Tematica probei scrise - Specializarea Ingineria și Protecția Mediului în Agricultură
- Tematica probei scrise - Specializarea Inginerie si Management în Construcții
- Tematica probei scrise - Specializarea Măsurători Terestre și Cadastru
GHID PENTRU ELABORAREA, REDACTAREA ŞI SUSŢINEREA PROIECTULUI DE DIPLOMĂ
Arhivă:
Înscrierea și susținerea examenului de finalizarea studiilor se desfășoară în facultate.
Proiectele de diplomă complete și disertațiile (coperta, pagina de gardă, cuprins, declarație.........., planșe) în format pdf și prezentările, în format Power Point pdf, vor fi trimise pe adresa de e-mail [email protected]
Formularele pentru completarea dosarului se descarcă pdf, se completează, apoi se semnează.
Dosarul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor va cuprinde:
- Cerere de înscriere la examenul de finalizare a studiilor;
- Fișa de lichidare completată de candidat (vizele de pe verso vor fi obtinuțe prin secretariat FIFIM. Nu este necesară prezența absolventului în incinta Universității);
- Declarație pe propria răspundere privind autenticitatea lucrării de licență;
- Informare privind protecția datelor cu caracter personal ale absolvenților care se înscriu la examenul de finalizare a studiilor din cadrul USAMV B.;
- Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Copie carte identitate;
- Copie certificate de căsătorie (dacă este cazul);
- Diploma de bacalaureat (pentru absolvenții din alte promoții, dacă au ridicat diploma de bacalaureat din dosarul de student);
- 2 fotografii recente color (doar pentru candidații la examenul de finalizarea studiilor de licență).
Dosarul complet se aduce la secretariatul facultății. Toate documentele se introduc într-un dosar plic.
Componența comisiilor de concurs
GHID PENTRU ELABORAREA, REDACTAREA ŞI SUSŢINEREA DISERTAȚIEI
Arhivă:
ACTIVITĂŢI EXTRACURRICULARE
Anul acesta Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului a avut deosebita plăcere de a găzdui Concursul internațional de idei Wetskills 2021.
Competiția a reunit 14 studenți din Olanda, Ungaria și România care au lucrat în 3 echipe transdisciplinare și inter-culturale pentru elaborarea unor soluții pentru cazuri concrete generând soluții relevante și inovatoare.
Totodată, participanții au avut parte și de activități extracurriculare menite să le facă cunoscută cultura și tradițiile românești.
S-au bucurat de clipe #extraordinare pe care vă invităm să le urmăriți în următorul videoclip.